Рішення для комплексної автоматизації діяльності вашої компанії
Автоматизація процесів бухгалтерського обліку, обліку кадрів та підрозділів, обліку грошових коштів, активів та матеріальних цінностей, оплати праці, складання бухгалтерської та іншої звітності у відповідності до української нормативної бази
Збір даних, їх контроль, формування потреби, розподіл бюджету за статтями витрат та за регіонами/підрозділами організації, прогнозування і аналіз бюджету
Організація процесів електронного документообігу, моніторинг стану виконання управлінських рішень, міжвідомчий обмін електронними документами
Зберігання електронних документів в централізованому корпоративному архіві
Переведення паперових процесів і архівів організації в електронну форму. Масове оцифрування паперових архівів документів/справ
Інтеграція структурних підрозділів організації на платформі централізованої бази даних, консолідація даних на всіх рівнях
Створення єдиного інформаційного простору територіально-розподіленої організації
Автоматизація процесів обміну інформацією з суміжними інформаційними системами, банками, органами виконавчої влади
Оперативне отримання достовірної та своєчасної інформації для прийняття ефективних управлінських рішень
Захист корпоративної інформації
Система складається з окремих модулів
АЛЬФА.ПРО має:
Експертний висновок на відповідність вимогам у сфері технічного захисту інформації, рівень гарантій Г2
Сертифікат про повну відповідність для роботи з Системою електронної взаємодії органів виконавчої влади