Продукт для оптимізації бізнес–процесів в сфері обслуговування
Основні переваги системи
Клієнти можуть зареєструватися самостійно, включаючи попередню реєстрацію на конкретну дату
Можливість розподілу звернень між операторами, розставлення пріоритетів та інше
Оцінка якості обслуговування, дані про роботу центру обслуговування та кожного оператора. Це дозволяє отримувати всю необхідну інформацію без особистої присутності в центрі
Врахування кількості операторів, їх робочих місць і передбачуваного потоку клієнтів
Система включає не лише програмне забезпечення, а й додаткове обладнання, таке як система реєстрації, видачі талонів та оповіщення
Надається великий вибір існуючих дизайнів або можливість створення нового для ваших потреб
Виконання всіх робіт з монтажу обладнання, створення комунікації, установки програмного забезпечення та навчання персоналу